Henry Schein otevřel nové prostory v Brně
Dne 18. 6. 2019 otevírala společnost Henry Schein v Brně své nové kancelářské a servisní prostory. Při této příležitosti pozvala k milé oslavě a „na kolaudaci“ řadu svých obchodních partnerů. Trochu se rekapitulovalo, více se jedlo, pilo, povídalo…
Při této příležitosti jsme položili ředitelce společnosti, paní Blance Bobčíkové, několik krátkých otázek.
Henry Schein má pobočky v Brně, Praze a Českých Budějovicích. Zvažujete otevření některých dalších poboček?
Ze současných poboček jsme schopni pokrýt celou republiku a zajistit rychlé obchodní i servisní služby pro všechny zákazníky.
Proč jste se v Brně rozhodli pro přesun do jiných prostor? Co tato změna případně přinese vašim zákazníkům, či vašim partnerům?
Globální skupina Henry Schein prodala v loňském roce veterinární část. K odštěpení původní veterinární divize došlo i v České republice. Vzhledem k tomuto odštěpení a vzhledem k tomu, jak se náš dentální tým rozrůstá s růstem našich obchodních aktivit, jsme se rozhodli najít nové větší prostory, které budou lépe vyhovovat našemu týmu a přinesou výhody i pro naše zákazníky.
Nové prostory nám umožnily vybudovat showroom a školicí část, kde organizujeme školení jak pro lékaře, sestry či hygienistky, tak i školení pro laboratorní techniky, a kam si mohou zákazníci také individuálně přijet přístroje vyzkoušet. V novém showroomu můžeme určitě zákazníkům představit více výrobků a poskytnout větší komfort během odborných školení a konzultací, než tomu bylo doposud.
V oboru stomatologie a na postu ředitelky společnosti Henry Schein působíte již přes dva roky. Jak toto období hodnotíte a v čem vidíte specifika dentálního trhu?
Ty dva roky byly rozhodně velmi intenzivní a inspirativní. Dentální trh je zcela jiný než trh zdravotnický, v němž jsem se předtím 20 let pohybovala. Má jinou dynamiku. Stomatologie v posledních letech enormně pokročila inovacemi v digitálních technologiích, materiálech i změnami v oblasti regulace.
Kam se společnost Henry Schein v ČR za tu dobu posunula?
Cílem Henry Schein je být vždy v popředí změn, chceme je přinášet a řídit, abychom dokázali plnit specifické potřeby našich zákazníků. V posledních dvou letech jsme nově nastavili řadu interních procesů, posílili jsme obchodní i servisní tým, rozšířili jsme sortiment i naše služby tak, abychom poskytovali zákazníkům tu nejlepší nabídku i péči. A podle ohlasů zákazníků se nám to daří. Zvlášť ráda jsem za to, že se nám podařilo rozšířit nabídku přístrojů o mikroskopy značek Zeiss, Leica a Zumax, protože mikroskopická stomatologie je velmi aktuálním trendem ve stomatologii. Rozšířili jsme také nabídku digitálních technologií, v nichž jsou naši CAD/CAM specialisté jedni z nejlepších na trhu.
… a kde bude Henry Schein za další dva roky? Jaké máte plány a jakou jste si stanovili strategii rozvoje?
Henry Schein je jedním z hlavních světových poskytovatelů zdravotnických řešení všude ve světě, a to díky široké nabídce sortimentu a službám s přidanou hodnotou. Chceme být pro naše zákazníky důvěryhodným partnerem, který jim pomůže zvýšit jejich efektivitu a umožní jim soustředit se na poskytování vysoce kvalitní péče pro jejich pacienty.
Buďte v obraze
Chcete mít pravidelný přehled o nových článcích na tomto webu, akcích a dalších novinkách? Přihlaste se k odběru newsletteru.
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.
20. 3. 2024 | Interview / reportáž
Letošní ročník studentského kongresu UPdent v Olomouci se opět těšil velké...
18. 1. 2024 | Interview / reportáž
Mezi tradiční akce, které se konají v první třetině roku...
26. 4. 2023 | Interview / reportáž
Mezinárodní dentální výstava IDS v letošním roce oslavila své 100. narozeniny. Během pěti dní, od úterý...