Psychosociální aspekty v ordinaci dentální hygienistky
Ing. Andrea Zoulová, DiS.
Praktický průvodce komunikace dentální hygienistky s pacientem. Publikace je určena pro dentální hygienistky a další stomatologické pracovníky. Zabývá se motivy přivádějícími pacienta do ordinace dentální hygienistky, které předurčují oblast jeho zájmu o určité výkony dentální hygieny.
Upozornění: V objednávky ze dne 20. 12. 2024 až 5. 1. 2025 budeme z důvodů dovolených vyřizovat od 6. ledna 2025.
Motivy otevírají či uzavírají pomyslnou bránu k ochotě pacienta přijímat nové informace, k učení se novým dovednostem, ke spolupráci. Vytvářejí vzorce pacientova chování.
Chování pacienta má dopad na psychickou i fyzickou kondici dentální hygienistky. Vzorce pacientova chování mohou dentální hygienistku v práci motivovat, přinášet jí radost a uspokojení z práce, či naopak postupně vyčerpávat a vést k syndromu vyhoření.
Porozumění souvislostem mezi psychologickými, sociologickými a pocitově vznikajícími motivy, které přivádějí pacienta do ordinace dentální hygienistky, významně zvyšuje úspěšnost péče v oblasti orálního zdraví. Znalost motivů pomáhá chránit samotnou dentální hygienistku před syndromem vyhoření, neboť je jím jako pomáhající profese ohrožena.
Počet stran: 72
Vazba: V2 PUR
Formát: A5
ISBN 978-80-270-3561-8
Mimořádná nabídka do 31. 12. 2024 nebo do vyprodání zásob
Cena je vč. DPH